R

خرید بک لینک

قبلا پاس کرده بودم

با نمره عالی... اما... همون حس بده نمیتونم و بلد نیستم و نداشتن عزت نفس و اعتماد به نفس... باعث شد که اینجوری ضعیف شم... که بگم بلد نیستم.

چند وقت پیش توسط یکی از همکارای سابق، به یک پروه دعووت شدم و آموزشش رو داشتنم.

وقت نشد من سر کلاسای انلاین باشم. اما دیروز بلاخره دو قسمت اول رو دیدم و کیف کردم... با جال خیلی خوب روونه خونه شدم.

خدا جونم؟ مرسی ازت...

لطفا کمکم کن که خوب پیش برم

* راستی بلاخره قدم دوم شروع شد.. رفتیم برای سوالات... ی فاند هم میشه شرکت کنم. توکل بر خدا ...

خدایاااا زودتر کارم مشخص شه... لطفا...

حرفای فرزانه ای...

ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت: 17:59

صفحه بندی