خیلی سخت...
نمیدونم خدا میبینه یا نه؟
خدایاااا هستی؟
چی می خوای ازم؟ چی برام در نظر گرفتی؟
داغونم، داغون....
کمکم کن....
تورو به خدایییت کمکم کن
ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 22:59