چهارشنبه هفته گذشته هم افطار مهمان آقای رئیس جمهور بودیم و به نمایندگی از استادان من صحبت کردم
همه ازم تعریف کردند...
خدارو شکر خوب بود....
ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 22:59