افطار با مستر پرزیدنت

خرید بک لینک
خدارو شکر برنامه خوب بود

چهارشنبه هفته گذشته هم افطار مهمان آقای رئیس جمهور بودیم و به نمایندگی از استادان من صحبت کردم

همه ازم تعریف کردند...

خدارو شکر خوب بود....

حرفای فرزانه ای...

ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 22:59

صفحه بندی