|
پنجشنبه سیزدهم مهر ۱۳۹۶ |
تو را از ته دل از خدا خواهم....
| یهو ب خودم اومدم و میبینم دستام زیر سرم... پاهامم جمع... مچاله شدم تو خودم ..... آه میکشم و میگم میشه خدا.... نمیدونم... چی بود.... چی شد یهو.... دلتنگم ... خیلی هم دلتنگ.... نمیدونم چرا اینجوری شدمخدااااااییییااا بسه دیگ.... بهم بگو صلاح این خواستن و نرسیدن چیه |
|
|
ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196