اولین دور همی دیپارتمنت

خرید بک لینک

شنبه بیست و چهارم تیر ۱۳۹۶

اولین دور همی دیپارتمنت

یه قراری گذاشته شده بین خودمون استادا.... استادای گروهمون... که ماهی یک نفر بقیه رو دعوت کنه ناهار یا شام:)

امروز اولین دورهمی برگزار شد. استاد س.و.د.ا.ب.ه نتونست بیاد.... پس من و 4تا دیگ از استادا رفتیم

بست... مدینه بازار....

میگفتن برگ عبورشون من هستم... آخه رستوران فامیلی بود.

میزبان آقای دکتر پ.و.ی.ا. بود

یه تجربه خوب بود. اگ سودابه بود من راحت تر بودم

خدایاااا مرسی که همکارای خوب دارم....

شکرت

حرفای فرزانه ای...

ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: جمعه 6 مرداد 1396 ساعت: 4:19

صفحه بندی