پنجشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۶ |
ارگ و پنجشیر
| اعضای دیپارتمنت دعوت شدیم ارگ برای صحبت پیرامون ج.ن.گ.ل.ه.ا.ی ک_ن_ر حفظ و احیا .... از طرفی فردا طاهره میگ با خانواده ش بریم بیرون.... میترسم موندگار شیم و نتونیم برگردیم.... نمیدونم باشد که خوش بگذررررد خدایااااا شکرت
|
|
ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168