وای...
من عاشق کارمم...
دوستشون دارممممم شدیدددد
جز حسایی هست ک هیچوقت نداشتم....
خدایااااا
ب همه بنده هات حس منو بده....
خیلی حس خوبیه
شکرت زندگی من
شکرتتتتتت
حرفای فرزانه ای...ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 213