توهمه؟؟؟

خرید بک لینک
دیششب یهویی یه طوری شدم...

داشتم حرف میزدم....

-کی میرید ایران

+ دو هفته دیگ

- نوروز چی، نوروزم ایرانید دیگ

+ اره

.

.

یه عالمه حرف دیگ کاری

-باشه، باز اگه شد جمعه حرف میزنیم

...

نکنه راست باشه حرفی که شنیدم.... خدایااا دارم همش به آمنه فکر میکنم...

نه.... نمیذارم....

ولی.....

***

حرفای فرزانه ای...

ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 4:24

صفحه بندی