امروز صبح رفتم درس دادم
بعدش ساعت 10 جشن گرفتن
سرود ملی..... وایستادیم.... و سرود ملی کشورم خونده شد
دوست داشتم گریه کنم
ی حس جالبی بود....
من سرود ملی ایران رو خیلی دوست دارم... زادگاهمه... هربارم میشنوم و میخونم تو تنم ی حسی میشع.... موهای دست و پام انگار سیخ میشه
امروز هم ی جور خاص بوددد.... ی حس وصف نشدنی
دوست داشتم حسمو....
خدایااااا
میشه ارامشو ب وطنم بدی؟؟؟ ارامش همیشگی
ما را در سایت حرفای فرزانه ای دنبال میکنید
برچسب: اولین سرود ملی ایران وطنم, نویسنده: بازدید: 176