حرفای فرزانه ای

متن مرتبط با «گرفته» در سایت حرفای فرزانه ای نوشته شده است

دلم گرفته....

  • نیلوبلاگ

    سلامامروز خیلی دلم گرفته بود...خیلی زیاد...ازون مدلا ک اضافه ش از چشام میچکید... نمیدونم... خسته م ... ابن شرایط تنهایی خیلی روم تاثیر میذاره.. خیلی اذیتم میکنه... همش میگم کاش یکی بود...تنهام... و تنهایی فشار میاره... یه دوست... رفیق.. خانواده...هروقت میریم پیاده روی و با خرید و رئ میشیم از جای فرست باس، میگم کاش خونه خواهرم یا برادرت اینجا بود، یا یه رفیق صمیمی...زنگ میزذم میگفتم سلام در رو باز کن... یه چای بخوریم و بریم...اما.... حیف نیست...چی میشد آخه اگر میبود؟خدایاااا من خیلییی زیااادد نیا...

    ادامه مطلب
  • خدایااا

  • نیلوبلاگ

    یکی ی دونه اصلا خب xa0نمیگیره.... امروز... دیروز.... نمیدونم باید چیکار کنم تو ذهنم پر از درگیری هستم.... خدااااایااااا چیکار کنم..... دارم دیوونه میشم...

    ادامه مطلب