
اونجای زندگی ام ک خسته وکوفته میرسم به بالشتولی دوست دارم این حس موقت یک هفته ای رودوست دارم همین فرمون حفظ کنم تا باز دوباره برسم به همین روزا و همین فرمون برم جلو ...
ادامه مطلب
ته دلم میدونم اگر یکی ی دونه خبر نمیگیره نه بخاطر کمبود محبتشه... ک مطمئنم روز ب روز بیشتر میشه... بلکه بخاطر مشغولیتای ذهنیشه... شرایطمون سخت شده... میدونم .... میدونم درگیری های ذهنی شو .. تفاوتمون... فاصله مون... و از همه مهمتر کارش.... دنبال کاره... تلاشش رو میکنه ولی نمیدونم کی قراره این طلسم شکسته شه خدایااااا اگر صلاح همیم درست کن توروخدا زودتر،اگرم نه بهمون بگو......
ادامه مطلب