
برنامه رپز جمعه خیلی خوب بود. تعداد شرکت کننده کم بود حدود ۱۵۰ نفر اما ۸۰ نفر فعال تا اخر موندند. وبینار عالی بود. انقدر که حرص خوردم. *البته از دو روزقبل یعنی روز سال تحویل، تصمیم گرفتم چیزی نگم وحرصم نخورم. خیلی سخت بود اما بهتر شد دیگه. *خانومی که اونقدر منو اذیت کرد و کلی برای برنامهش اماده شده بود، در جریان وبینار ما یعنی حدود شش ساعت قبل از این برنامه مهم که انقدر هم براش تبلیغ کرده بودند، برنامهش کنسل شد چون طرف قراداد تفاهمنامه به مشکل خورده بود. کم مونده بود سکته کنهخیلی دوست داشتم بنوی...
ادامه مطلب