
xa0 چهارشنبه یازدهم مرداد ۱۳۹۶ خوبم انگار نمیدونم چی درسته چی غلط! ولی خیلی آرومترم یچی بگم؟ دوست دارم واخان-بدخشان رو ببینم خدایاااا چرا کشور من ناامن هست! xa0 ...
ادامه مطلب
دانشجوهام اومدن اتاقم که استاد امتحان سخته و کم کن و فلان..... تازه میفهمم استادای ما چی میکشیدن.... ولی... من عااااشق این دانشجوهای خودمم با همه زرنگ بازیاشون با همه گپایی که میزنن و .... وووووواااای ی ی ی خیلیی ی ی ی عاشق کارممم.... خیلی دوستشون دارم.... و خیلی ی ی ی ی برام عزیزند..... خدایاااا شکرت شکرت که بهترین حسای دنیا رو دارم از من خوشبخت تر هیچچچچچ کس نیست... شکرت خدا.... شکرت ت ت ت ت...
ادامه مطلب