حرفای فرزانه ای

متن مرتبط با «حس خوب» در سایت حرفای فرزانه ای نوشته شده است

خوبم انگار

  • نیلوبلاگ

    xa0 چهارشنبه یازدهم مرداد ۱۳۹۶ خوبم انگار نمیدونم چی درسته چی غلط! ولی خیلی آرومترم یچی بگم؟ دوست دارم واخان-بدخشان رو ببینم خدایاااا چرا کشور من ناامن هست! xa0 ...

    ادامه مطلب
  • حس خوب :)

  • نیلوبلاگ

    دانشجوهام اومدن اتاقم که استاد امتحان سخته و کم کن و فلان..... تازه میفهمم استادای ما چی میکشیدن.... ولی... من عااااشق این دانشجوهای خودمم با همه زرنگ بازیاشون با همه گپایی که میزنن و .... وووووواااای ی ی ی خیلیی ی ی ی عاشق کارممم.... خیلی دوستشون دارم.... و خیلی ی ی ی ی برام عزیزند..... خدایاااا شکرت شکرت که بهترین حسای دنیا رو دارم از من خوشبخت تر هیچچچچچ کس نیست... شکرت خدا.... شکرت ت ت ت ت...

    ادامه مطلب