پر از استرسم آزمونی که قراره برگزار شده برام شده یه غولxa0 استرس بدی هست.... یه حس بد خدایاااااااااااااااا..... با من باش نه،تو همیشه با منی.... خواهش میکنم مواظبم باشو بهم قدرت شو بده...